Sivut

maanantai 24. syyskuuta 2012

Pieniä juttuja joita olen unohtanut raportoida:

- Raiku tarjoaa itse leikkimistä. Saattaa poimia jonkun lelun lattialta ja tulla kiehnäämään se suussa mun lähelle, esim. kun istun koneella nostaa etutassut mun jalkojen päälle ja vispaa hännällä korvat liimautuneena niskaan. On muuten maailman toisiksi söpöin norppailme, vain Tira voittaa ;)

- Tira suhtautuu pentuun edelleen tosi hyvin. On vieläkin aika kiltti, mutta sanoo reilusti takaisin jos Raiku ahdistaa. Mulle oli tosi iso asia, kun Tira ei enää lähtenyt pakoon pennun tullessa lähelle vaan kummatkin koirat nukkuivat samalla sohvalla ja sängyllä. Liiasta läheisyydestä Tira ei edelleenkään välitä vaan murisee jos Raiku yrittää nostaa tassuja Tiran päälle tai kävellä kirjaimellisesti yli. Eilen Räksy sai jopa annettua suoraan Tiran kuonolle pusun :)

- Koirien ruokailut sujuvat nykyään jo aika hyvin. Raiku on saanut lisää kärsivällisyyttä ja pystyy syömään valvottuna samassa tilassa Tiran kanssa ryntäämättä suoraan toisen kupille. Pari kertaa on yrittänyt varastaa (ja Tira on väistänyt omalta kupilta), mutta uskoo mun väliintuloa kunhan toimin ajoissa.

- Raiku osaa hypätä meidän 71cm korkean olohuoneen portin yli. Tehnyt sen kahdesti kummaltakin puolelta eli kai se pitää uskoa.

- Raiku ratsaa mielellään pöydät. On myös hypännyt todistettavasti kerran suoraan keittiön pöydälle, kipittänyt siitä läpi ja hypännyt alas. Pentu ei malttanut kiertää bernimuuria vaan valitsi suoran reitin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti