Sivut

lauantai 8. syyskuuta 2012

Mökkireissu osa 7

Lauantai 8.9.
Lauantailta puuttuu kokonaan muistiinpanot, menee siis kuvien ja videoiden varassa.

Metsälenkillä esineruutua: tallasin aikaisempaa isomman alueen, Raikulle esineinä hanska, filmipurkki x 2, hanska + Tiralle tarkoitettu hanska.

Video löytyy toistaiseksi vain galleriasta.

Ensimmäisellä kerralla Raiku taisi käyttää eniten nenäänsä. Palautus oli kaikkein huonoin, taisi olla ainoa kerta kun mä lähdin pakittamaan että saan varmasti sen tulemaan loppuun asti. Huomattavasti parempi kuitenkin mitä aikaisemmilla kerroilla, nythän se lähti hanskan nostettua suuntaamaan jo mua kohti kehuilla+pienellä liikeavulla. Lopussa näkyy erittäin kaunista esineen mälväämistä, pitämistä/kantamista voisi jo kohta harjoitella erikseen.

Toinen esine oli filmipurkki. Mä en nyt jaksa tarkistaa leikatuista pätkistä mitä lopussa tapahtui ja että pudottiko Raiku sen purkin matkalla vai ei. Olin kyllä näkevinäni jotain valkoista sen suussa eli ainakin jonkin matkaa taisi tuoda.

Kolmas toisto samalla filmipurkilla ja nyt näkyy selvästi miten Raiku pudottaa sen mun eteen. Ei jaksa pitää niin kauaa kiinni siitä liukkaasta pinnasta, hanskaa on sentään kiva retuuttaa vielä mun jaloissa?

Neljännen toiston lähetys oli ruudun toisesta reunasta, hanska taisi olla pari metriä ruudun takareunasta meihin päin. Osui vähän liian helppoon paikkaan.

Viides esine (hanska) oli tosiaan tarkoitettu Tiralle. Leikkasin alkupätkän pois, koska ei siinä tapahtunut mitään erikoista. Tira lähti hiiitaasti, jäi seisomaan keskelle ruutua, joku oksa tai vastaava pisti häntään (Tira säpsähti) ja Tira jäi kirputtamaan sitä. Sen jälkeen jäi makaamaan ruutuun ja tuijottamaan mua, lopulta kutsuin sen sieltä pois. Tässä mokasin itse eli mun olisi pitänyt odottaa että Tira on ihan mun vieressä ja napata se sitten kiinni. Nyt se jäi metrin-parin päähän ja ajattelin sen kestävän siinä samalla kun lähetin Raikun, no ei kestänyt. Taisin sähistä sille jotain odota-käskyä siinä vaiheessa kun Tira hiippaili Raikun perään, mutta hirveää meteliä en viitsinyt nostaa kun Raiku teki töitä. Loppujen lopuksi ei se Tiran hengailu hirveästi haitannut, Raiku ei näyttänyt kunnolla edes huomaavan toista (ja sehän seurailee Tiraa välillä kuin hai laivaa). Olin aika ylpeä Rain suorituksesta, miten se muisti vielä Tiran sähläyksen jälkeen että hanska odottaa ruudussa ja miten se keskittyi hommaansa ihan täysillä. Varsinainen hanskan löytyminen taisi kyllä tapahtua niinkin tylsästi että Raiku näki sen, ihan päätellen sen leikkihypähdyksestä suoraan hanskan päälle :) Tykkään kyllä kauheasti Raikun motivaatiosta tehdä hommia, missäköhän pisteessä se olisi jos ohjaaja olisi ihan kartalla! :D

Mitä huomioita nyt viikkoja myöhemmin voi tehdä: pidempi odottamisaika heiton ja lähettämisen välillä. Samaten suoraan piilotuksia ruutuun (ei pelkkiä heittoja koiran nähden), apuohjaaja olisi kiva juttu mutta kai se pentu pitää sitoa puuhun tms. hetkeksi huutamaan ;) Nyt videolta katsoessa näyttää siltä että kaikki pistot olisivat samaan kohtaan keskialueella, muista pistää esineitä myös eripuolille reunoja. Miten musta tuntui paikan päällä videota kuvatessa että Raiku etsi tosi hienosti, nyt näyttää enemmän siltä että se vain noutaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti