Sivut

tiistai 7. elokuuta 2012

Viikonloppuna Raikulla oli vapaapäivät kun mä olin töissä, ei reissattu missään eikä tehty mitään isoja uusia juttuja. Sunnuntaina otettiin lähinnä istumista, Rai kestää multa muutaman askeleen taaksepäin lähtemättä perään. Saatiin tosi hyvää edistymistä jo sunnuntain aikana, tästä jatketaan. Lisäillään vielä varmaan muutama askel ja sitten keskitytään kestoon, aika hyvin kummatkin on tuttuja jo ruokakupilta.

Maanantaina meidän piti lähteä kauemmas metsään ja käydä samalla eläinkaupassa pantaostoksilla (Raiku pärjää vielä pikkupentupannallaan, mutta kohta pitäisi saada jo uusi), mutta pienen iltapäiväulkoilun jälkeen pentu nukahti uudestaan ja oli niin uninen loppuillan ajan ettei tehty juuri mitään. Illalla taidettiin ottaa pieniä tottisjuttuja? Raikulla oli maanantaina kyllä vähän jänskä päivä, koska mun isä ja Tira lähtivät aamupäivällä Valkeakoskelle moikkaamaan mun mummoa ja Raiku jäi ihan yksin noin viideksi tunniksi. Muuten oli pärjännyt hyvin, mutta pikku piru oli katkaissut mun jalkalampun johdon! Raiku 2 - Johdot 0. Mä olin vielä fiksusti kerännyt sen töpselipään ylös lattialta ja kääntänyt lampun seinän ja sängyn väliin niin, ettei johtoa näkynyt juuri yhtään. Taitavasti pentu oli sitten raahannut painavaa (!) lamppua puoli metriä seinästä irti ja jyrsinyt johdon poikki.

(Nyt jäljellä on enää radion johto mistä ei ole kyllä näkyvissä kuin pieni pala töpseliä. Paras pitää ne hampaat erossa siitä!!!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti