Sivut

lauantai 21. heinäkuuta 2012

Toinen

Mun piti lähteä kymmenen maissa töihin eli jätin sydän verta valuen koirat mun äidin hyvään seuraan. Taisin kuitenkin soitella turhan usein, tai mitä nyt äidin äänensävystä päättelin ;) Loppuiltapäivästä myös Anna tuli käymään ja leikittämään Raikkua.

Illalla sain kyydin töistä kotiin kun äiti, Anna ja Raiku tulivat mua vastaan. Raiku pääsi vetämään mun kanssa vähän lelua lentokentän parkkikselle, harmi ettei siitä mennyt juuri silloin ohi isoja autoja tai kuulunut koneiden ääniä.. Pitää yrittää joskus uudestaan! Autossa pentu pääsi mun syliin ja oli taas vähän levoton alkuun. Rauhoittui kuitenkin ja ehti ottaa pienet torkut ennen kuin oltiin kotona.

Ruvettiin myös naksuttelemaan, vielä etsitään oikeaa ajatusta mutta sieltä se tulee. Hyvin maistuvat ainakin nappulat.

Ps. Joo, pennusta tuli siis Raiku. Mintulle nimiehdotuksesta isot kiitokset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti