Sivut

lauantai 28. heinäkuuta 2012

Aamut ei ole mun vahvuus. Tänään tyylinäyte oli nukkua kaksi tuntia pommiin ja herätä puoli tuntia ennen bussin lähtöä tarkoittaen sinkoilua tavallista enemmän paikasta toiseen. Ihan hyvä, että Pentutiimi Äiti&Anna oli taas ollut yötä ja huolehti koirien viihdyttämisestä. Jotenkin mulla oli kuitenkin pieni musta varjo aamulla, riippakivi joka roikkui housujen lahkeessa?

Ilta venähti kieltämättä pitkäksi kun katsottiin livelähetystä Lontoosta (oli muuten tylsä). Raiku nukkui kahteentoista asti tyytyväisenä keittiössä ja päätyi hepuloimaan iltariehumiset 00-02 välille. Mä en malttanut odottaa pennun totaalista väsymistä ja sikeään uneen vajoamista vaan laitoin sen puolinukuksissa häkkiin. Pientä protestointia ja karkailuyrityksiä, mutta aika kivuttomasti kävi nukkumaan itsekseen. Tira kömpi vähäksi aikaa lämmittämään mun jalkoja ja nautti vielä etuoikeuksistaan :)

2 kommenttia:

  1. Hahah sanoin just eilen mun kaverille kun se oli erehtynyt kattomaan avajaisia, et se on vaan hukkaan heitettyä elämää. :D Katoin ite Ateenan avajaiset ja joo olihan ne hienot, mut ei ehkä kuitenkaan ihan kattomisen arvoiset. :D

    Sitten kun saat nettipiuhas taas toimimaan, ni odotan sit jotain suurta kuvatulvaa Raikusta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sen ajan olisi voinut vaikka, ööö, nukkua! :D

      Kuvia löytyisi kamerasta muutama sata, piuhaa odotellessa... Ehkä se tulee vielä tämän vuoden puolella.

      Poista