Sivut

lauantai 23. helmikuuta 2013

Lauantaina 23.2. aksailtiin Raikun kanssa pakkovalssia, aita + rengas + putki-suoraa ja kontakteja. Kepit olisivat myös olleet tarjolla, mutta ei ehditty sinne asti.

Aloitettiin suoralta niin, että Marika odotti renkaan takana ja palkkasi Rain heti hypyn jälkeen. Parin toiston jälkeen lisättiin etäisyyttä palkkaan niin, että se tuli juuri ennen putkea. Tähän asti Raiku oli suoriutunut hyvin, mutta kun siirrettiin palkka suoran putken jälkeen, Raiku tarjosi vielä ohi juoksemista. Otettiin loppuun pari toistoa niin, että lähetin lähempänä rengasta niin saatiin Raiku myös putken läpi. Itse treeni meni ihan hyvin, mutta uusi leluyhdistelmä oli vähän liian houkutteleva ja pikkupossu meinasi omia sitä. Oli taas niiin hurjat tapporavistukset, mutta vetäminen ei meinannut kiinnostaa tänään. Eilen kun koottiin tätä hienoa hihna+leluyhdistelmää niin kyllä kelpasi repiä, jopa Tira innostui. Hmmh.


Suurin osa rata-ajasta hiottiin (yllätys yllätys) kakkosaitaa ja pakkovalssia. Ekat pari kertaa palkkasin Raikun kun se "hidasti" mun kohdalla ennen varsinaista hyppäämistä. Ja Raikun versio hidastamisesta oli syöksyä suoraan mun jalkoihin. Kun lähdettiin lisäämään hyppäämistä mukaan, ongelmaksi muodostui minä! :D Käännyin liian myöhään ja Raiku sinkosi niska kenossa mua kohti ja tuijotti lisäohjeita. Siinä samalla rima vähän lenteli... Heti kun mä käännyin + ohjasin ajoissa, Raiku hyppäsi aidan puhtaasti. Pienellä vääntämisellä päästiin siihen pisteeseen, että saatiin Raikua käännettyä kolmosta kohti. Ja mä rupesin taas kiirehtimään ja Rai vetäisi kakkosen ja mun välistä ohi. Lopetettiin onnistuneeseen 3-4 väliin ja pieni pomppukone pääsi tauolle.

Lähdöissä Rai yritti hiippailla pari kertaa perään. Nyt se valui myös melkein maahan asti, kun odotti lähtölupaa. Pitää katsoa antaako sen jatkossa valua vai vaatiiko napakkaa istumista. Sitä en tiedä miten saisin sen istumaan suorassa tai oikeastaan kestämään siinä asennossa. Muuten mä kuulemma kiirehdin taas ihan turhaan. Hitto. Raiku on sen verran nopea, että mulle tulee vaistomaisesti tarve loikkia samalla vauhdilla ja räiskiä menemään :D Samaten mun kädet huitoivat taas jotain omaansa.

Raikulle (ja mulle) iso plussa siitä, ettei se kertaakaan yrittänyt hypätä kakkosaitaa väärältä puolelta. Muutenkin kun ohjaus toimi, Raiku oli ihan super. Kyllä se osaa! Raiku pääsi taas kokeilemaan kerran Lauran kanssa radan alkua ja olihan se hieno ;) Alkuun silmät pyörivät kyllä vähän päässä kun mä seisoin ykkösen ja kakkosen kohdilla taaempana, että keneltä tässä pitää pyytää lähtölupa :D

Vikaksi Raiku sai tehdä pari kertaa puomilla kontakteja. Hieno nokkaeläin eikä yrittänyt kertaakaan varastaa etupalkalle.

Treenien jälkeisellä pikalenkillä meitä oli taas liikkeellä isompi porukka, kun vakijoukon mukana oli myös Jocke ja Prilla. Kotiin hipsittiin pienten mutkien kautta ja ilta menikin Raikun osalta suurimmaksi osaksi nukkuessa, loppuu siitäkin joskus akku ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti