Sivut

perjantai 27. heinäkuuta 2012

Tänä aamuna me vietettiin herkkää hetkeä♥ Aamu-ulkoilun jälkeen olin valmistautunut mustaan kiitosalamaan ja keksin jo valmiiksi mitä kaikkea tehdään pennun rauhoittamiseksi. No ei taaskaan, Raikku oli niiiin kilttiä tyttöä ja halusi vaan rapsutteluja. Eihän sellaista pientä voi vastustaa kun Rai kelli selällään, pusutteli ja heilutti häntää. Aamun riekkumishetket meni siis siinä! Kyllähän sieltä löytyi myös sitä riiviöpuolta, Rai olisi kovin mielellään syönyt Tiran aamuruoan ja sai sen takia itkupotkuraivarin mun sylissä kun nappasin sen lennosta kiinni. Ja Tira ei taaskaan sanonut mitään... Toinen äksidentti oli kun Raiku varasti mun kengän ja mulla oli vähän kiire, en siis ehtinyt etsiä lelua mihin vaihtaa se vaan yritin napata sen Rain suusta. Lopputuloksena mun kädessä oli pieni viilto kun Raikun kulmahammas osui mun käteen vahingossa (siis tungin käden tosi oudosti sen suun lähelle ja siinä loikkiessaan se viilsi mua?? :D). Eka vertavuotava hammashaava siis! Kiltisti ne jäi Tiran kanssa taas mutustamaan purutikkuja kun mä lähdin, Raikkukin näytti siltä että voisi nukahtaa kohta. Äiti on menossa taas alkuillasta leikittämään lapsenlapsiaan ja jää vielä huomiseen asti. Mun lauantai kuluu siis töissä ja sunnuntai viiletetään vapaalla! Sitä odotellessa...

Aamun treenihetkessä piti ottaa kosketusalustaa, mutta koska Rai oli vielä silloin niin rauhallinen (uninen?) niin otettiin vain katsekontaktia. Tosi hienosti neiti on sisäistänyt asian, saatiin kestoa jo joku viisi sekuntia pisimmillään ennen kuin palkkasin. Olisi varmaan kestänyt pidempäänkin, mutta mä oon pelkuri :D Myös ruokakupilla katsekontakti on jo normaali juttu, hienosti malttaa istua, odottaa ja ottaa katsekontaktin ja taitaa ymmärtää vähän enemmän vapautussanaakin. Raippu♥

//Edelleen töissä, äiti laittoi aika hellyyttävän viestin mikä kuvaa tyttöjä hyvin: "Lapset on nyt ruokittu ja atomi menee edestakaisin, titi lepää". Atomi♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti